Początek współpracy
Moja przygoda z CarpioBall zaczęła się w 2015 roku. Moje drugie hobby, którym jest wędkarstwo postawiło na mojej drodze właściciela Carpioball’a. Szybko przypadliśmy sobie do gustu i podjęliśmy ścisłą wspólpracę.
Logo
Lekki lifting
Zaczęliśmy od lekkiego liftingu loga, które wprawdzie na pierwszy rzut oka daje nam odczuć, że CarpioBall jest firmą związaną z rybami ale zależało mi na tym aby najbardziej kojarzyło się z konkretnymi rybami – karpiami.
Identyfikacja wizualna - Etykiety produktów
Kiedy zacząłem pracę z CarpioBall, firma nie posiadała identyfikacji wizualnej.
Na początku zająłem się uporządkowaniem wyglądu etykiet na opakowaniach.
Etykiety zostały zaprojektowane w ten sposób aby bez względu na rodzaj produktu klient wiedział, że pochodzi on od tego samego producenta. Kolorystyka kluczowych elementów została ta sam natomiast tła etykiet celowo są w różnych kolorach aby łatwiej było odnaleźć konkretny rodzaj produktów na półce, zwłaszcza w przypadku kulek proteinowych, których CarpioBall dostarcza kilka rodzajów w podobnych opakowaniach.
Katalogi
Bardzo ważnym elementem w branży wędkarskiej są katalogi produktów. Katalogi zaczęliśmy tworzyć od zebrania zdjęć z wypraw wędkarskich Team’u Carpioball, który testuje produkty firmy. Dzięki uprzejmości kolegów z klubu zebraliśmy potężną bazę zdjęć z wypraw, która w znaczący sposób wpłynęła na wygląd katalogów. W folderze zachowaliśmy również kolorystykę oraz kluczowe elementy wykorzystane w etykietach.
Team CarpioBall
Jak wspominałem wcześniej firma posiada swój własny team wędkarzy, którzy testują produkty Carpioball zanim wejdą do produkcji i na stałe pojawią się na półkach sklepowych. Aby marka była lepiej rozpoznawalna i co najważniejsze widzian nad woda stworzyliśmy identyfikację Team’u spójną z identyfikacją firmy.